måndag, och allt att önska

det har börjat igen. sallys tourettessyndrom. blomjorden yr all världens väg och de stackars gröna tingen i krukorna lever återigen farligt. även mina fransgardiner får ilskna påhopp allt oftare. men samtidigt är hon keligare än någonsin. hon är periodare. eller schizofren, välj själv. men hon är min (eller min sambo/inneboende, eller hur det nu var?) och jag älskar henne. trots allt.
dagen lär inte platsa på nån best of-lista, det har varit manic monday hela dagen och jag har inte fått ro i kroppen alls. mordern jävla journalistik med e-papper och rapporttristess blev huvudvärk och knäont. cykeltur till opepp träning och inga krafter kvar. dagens höjdpunkt spenderades med melting marshmellaow moment från lush följt av jordgubbssmoothie under täcket i soffan.
imorgon ska jag studiebesöka nsd:s webbredaktion och träna krisövning med piteås kommungubbar. sen ska jag kanske skriva om allt det där jag grunnar, funderar, lurar och stör mig på. men bara kanske.

Kommentarer
Postat av: Weceedee

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback