uppror

vid fem började det barka, ungefär samtidigt som sally började leva rövare. huvudet snurrade och gjorde ont på samma gång och pannan var varmare än feber. när jag blundade kändes det som att hela världen snurrade (jag hade ju inte druckit nån alkohol?) och när jag tittade kändes det som att hela huvudet ville gå sönder. sen kom illamåendet och i över en timme satt jag med huvudet över toastolen. sen ställde jag in förmiddagen med jocke, spydde lite till och lyckades sova en timme. nu sitter jag här, invirad i täcket och känner mig liten, ynklig och eländig och funderar på vad som hände. illamåendet lurar fortfarande och mitt huvud låter mig tro att jag drack massa vin igår. det är inte speciellt angenämt. särskilt med tanke på att vi har en rapport som måste bli klar och en av kursens få föreläsningar i eftermiddag. trist att vara borta då liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback