ready for christmas

när man har bosatt sig i en annan stad än den där de nära och kära (läs: släkten och familjen) och det krävs flygresor för att ta sig till dem måste man planera långt i förväg. det betyder att man måste boka julresan redan i september. och det betyder att man har tur om det ens finns kvar några någorlunda billiga biljetter då. nu har jag i alla fall tagit den där flygpanikstjuren vid hornen och bokat biljetter till hemstaden för att få fira jul med dem man alltid har firat jul med.
det där med att planera tre månader i förväg är inte min grej. jag har en förkärlek för att leva där jag är just nu och att redan nu planera var jag ska vara när det är snö, vinter och kallt ger mig lite lätt panik.. men, hursom, nu är julen säkrad. om man nu ska se det så.

Utresa
Flygrutt
Avresa
Ankomst
ti 22 dec 2009 SK1004
Scandinavian Airlines
Stockholm Arlanda , Terminal 4 - Luleå
07:25
08:45
Pristyp: YOUTH
Bagage: 20 kg
Måltid: Kontinental frukost
Hemresa
Flygrutt
Avresa
Ankomst
ti 29 dec 2009 SK019
Scandinavian Airlines
Luleå - Stockholm Arlanda , Terminal 4
19:30
20:50
Pristyp: YOUTH
Bagage: 20 kg
Måltid: Mat till försäljning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback