grattis på bästa helgen

jag har haft en helt fantastisk helg! jag skulle kunna skriva en halv uppsats om fredagens middag på patricia, om de finaste vännerna i världen, om 80-talsmusik på första gången-klubb, om fika med karin, om alla grattis-hälsningar, om grillfest på lördagen, om medis mitt i natten, om den saknade tösen och de mjuka läpparna, om sconesfrukost, om djurgårdsfärja och promenad längs vattnet, voltaire-fika, om världens bästa pojkvän anders som lagar spontan trerätters och dedikerar det till min födelsedag.. om nybäddad säng, fina sms, robinson-repris i dubbelsäng, bebissparkar, bokad kroatien-resa, kombo-synkning.. men det ska jag inte. jag ska bara konstatera att det tjugofemte året har börjat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback