plain tuesday

ikväll har jag och min kånken varit på stureplan. jag har belönat en tung dag med öl och fått råd av den frälsta norrlänningen. jag har sjungt maud lindström i ett taxibagage och skrattat. jag har hoppat av nattbussen efter tre stationer, ätit cheeseburgare vid slussen och tjafsat med lumpargrabbar. åkt taxi med en brutta som chauffören trodde var min och sen fått råd av densamma i tonen hon är inte rätt för dig. nu har jag landat i sängen, tittar ut på natten som håller på att skifta till morgon och hör fåglarna kvittra. om tio timmar ska jag vara på jobbet igen, fram tills dess ska jag försöka att inte samla allt för många tankar.

jag läste att marit bergman ska göra årets pride-låt. och jag tänkte på dig.

Kommentarer
Postat av: fanny

det låter som att du har ett fantastiskt liv =)

2009-05-20 @ 11:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback