splendid saturday

ledig lördag, det är fantastiskt! dagen har spenderats i skärholmen med shopping på schemat. råkade komma hem med två tröjor, en second hand kavaj och en munkjacka. slutlönen från donken kom i onsdags och jag kände mig rik efter utbetalade semesterdagar. nu, nyss hemkomna, väntar dusch, middag och fix innan utgång. jag var sugen på premiärande gayklubben xplore (är till och med inbjuden till get together med ett gäng regnbågsbrudar från qx som aldrig träffats irl) men det lutar åt debaser slussen. det som smäller högre än att vara ledig en lördag är att vara ledig en lördag-söndag, det är jag den här helgen. smäller extra högt med tanke på att jag sen bara har en ledig dag innan det bär av upp till luleå. förbereder mig på en bra kväll, och kan det bli annat än bra när jag nyss googlade fram receptet på en frozen strawberry daiquiri! trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag drack strawberry daiquiri igår och det var MUMS! :) vad härligt med ledig helg, darling, njuuut!

Postat av: S

ojoj, här har vi en riktig läckerbit.... ;)

2009-03-30 @ 23:38:57
URL: http://phitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback