sköna söndag

man skulle kunna tro att jag har semester. att jag är bortrest och upptagen med solstolar och varma bad och därför inte bloggar. så är inte fallet. jag har bara blivit blogglat. igen. jag minns med förundran den tiden då jag genererade minst ett blogginlägg om dagen. då var det lätt att hålla reda på vad jag hade för mig. i och för sig kan man tänka att det är ett bra tecken att inte generera frekventa blogginlägg. då har man kanske bättre saker för sig. i det så kallade riktiga livet. jag har bättre saker för mig. som att bjuda vänner på middag, gå på allsång, hänga med fina fröken, få ny frisyr, spendera dagen i sängen, lyssna på regnet och winnerbäck. och jobba litegrann. jag skulle kunna lägga till en rejäl förkylning där men det känns ju inte som en såndär grej man gör för att det är roligt. idag skulle det egentligen vara dag två på min öppningshelg men eftersom jag kände mig berättigad att spela ynklighetskortet och jasmina är en fantastisk jobbarkompis och skiftledare så blev jag fri det. obeskrivligt skönt. och min hals är tacksam. istället ska jag på teater. tydligen. känns som en fin söndagsaktivitet. sen känns det fint att jag har en hel ledig måndag innan jag måste infinna mig på jobbet igen. kompis det går bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback