sicko

okej, nu ska jag inte negga, men jag måste få gnäälla liiite. om en dryg timme börjar jag jobba. kortpass iofs, men ändå jobb. de senaste två timmarna har jag spenderat under täcket. min panna hettar, jag hostar och har en envis huvudvärk trots dubbla panodil och massa vatten. dessutom har min vänstra handled svullnat upp och värker som satan och mina händer är svidtorra efter fem dagar med jobbtvålen. imorgon är jag ledig och mina lediga dagar brukar alltid spenderas med att jag känner mig lite krasslig. så det är väl där jag har hamnat nu. igen. fem jobbade dagar, en ledig sen väntar sju på raken innan jag är ledig nästa gång. inte hinner jag vara sjuk! nu ska jag hälla i mig det sista av mitt te och göra mig redo för jobbet. innan instämling tänkte jag hinna till apoteket och inhandla mer panodil, superhandlotion och voltarenkräm för handleden. nu ska här motverkas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback