morgonbestyr

klockan har inte ens hunnit bli halv tio och jag har redan hunnit ringa ångestsamtal till csn (och fått veta att jag inte kommer behöva börja betala förrän efter nästa årskifte), beställa bredband till nya lägenheten (som visade sig bli billigare än vi planerat. i alla fall det första halvåret), slänga iväg en adressändring from nästa månadsskifte och är precis i färd med att ringa och boka en välbehövd klipptid. dessutom har jag spolat upp diskvatten till mitt berg i köket och gjort iordning nyttig grötfrukost. jäklar alltså, jag kan när jag vill!

Kommentarer
Postat av: saran

betala igen först om ett år? vad är de för jävla lyx? orättvist!

Postat av: anna

jajomen serru, jag förstod inte riktigt själv, men jag fattade det ungefär såhär.. när man ska börja betala igen första gången så får man ju sex månader på sig. men däremellan måste det vara ett årsskifte. och från september då jag fick csn sist hann det ju inte gå sex månader innan det blev nytt år. alltså ska jag typ vänta till nästa årsskifte.. öh, jag vet inte, men så sa csn-kvinnan iaf.

2009-01-21 @ 09:37:49
URL: http://annaelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback