can we bring yesterday back around

en riktigt dålig dag på jobbet, en envis mensvärk och en kväll full av trycksvärta och flyttkartonger är inget bra sätt att spendera en söndag. det har i alla fall inte satt nåt leende på mina läppar.
MEN, imorgon kanske, kanske mina dagar får ett nytt öde. och till helgen går flyttlasset. och världens bästa anders har varit så där fantastisk som bara han kan vara och fixat flyttbil till mig utan att det nästan kostade något alls. och imorgon får jag äntligen funk:a med rätt instruktör. och jag lyssnar ihjäl mig på timo räisänens ...and then there was timo och det lockar fram energi jag inte visste att jag hade. nu ska jag slutföra ihop packningen av kartong nummer fyra.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej, jag har en tävling på min blogg nu där man kan vinna presentkort på Ginza! :) Inte mer krångligt än att kika in och se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback