fri

the end of an era. igår vandrade jag ut ur dörren på mcdonald's vällingby för sista gången. i alla fall sista gången som medarbetare. jag tömde mitt skåp, lämnade mina skjortor, sa hej då och fick flera vi kommer sakna dig. det var otroligt skönt att lämna, och det kommer vara otroligt skönt att slippa, men det var ändå vemodigt att inse att jag inte kommer att träffa alla fina jobbarkompisar på daglig basis längre. visst säger man att man kommer hålla kontakten, men det blir ju ändå aldrig samma sak. 
i tisdags spenderade jag mina sista slantar på en ny frisyr och en ny hårfärg. jag avråddes nästan att bli röd och gick därför på frisörens linje och behöll det blonda. dock blev färgen betydligt mer silvrig, nästan grå, och frisyren blev lite tuffare än förra gången. nu längtar jag efter att få rocka luggen.
jag har just nu ett otroligt lugn i magen. känslan av att vara ledig tre dagar på raken är helt otrolig. och en rolig helg väntar. just precis har malle anlänt från norr och jag ska strax möta upp henne i stan, i eftermiddag kommer kompisar till malin och nångång i natt dyker min bror och kompanjon upp. imorgon är det stora, efterlängtade inflyttningsfesten, välkomna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur var festen?

2009-03-07 @ 20:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback