låga poäng

jag har ägnat kvällen ensam i soffan med melodifestival-spektaklet. var inte bidragen extra dåliga idag? (hela konceptet med deltävlingar skapar ju tillfälle för mer än en lökig låt per schlager-år) jag kan inte ens uppbringa mig till att välja ut en favorit den här omgången. i och för sig kan det bero på att dagen har bjudit på en hel lång vällingby-lördag men 13000-timmar och konstant snack från bop-kärringen (en makapär som pratar med en när något friterat blir beställt), jag har inte riktigt lyckats få fram en enda vettig tanke sen tunnelbanan tagit mig hem. imorgon jobbar jag öppning igen. min sista helgöppning i vällingby. ja, jag vet att jag tjatar, men det är så stort att få ta sig därifrån! eller som frida sa när hon fick veta att jag gör min sista dag på torsdag: herregud! på torsdag kommer jag in med champange, ballonger och en hel jävla orkester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback