tillbaka

snabb uppdate: åter på nätet! jag är färdigflyttad, nya lägenheten är kalasfin och nu ska bara de sista kartongerna packas upp och allt hamna på rätt plats så är allt tiptop. jag har känt av sviterna av att pendla och jag gillar det inte. dock, igår började jag på nåt nytt, det kändes bra och betyder att jag ska avsluta något gammalt. idag är min första lediga dag den här veckan, nästa gång jag är ledig är nästa lördag. därför har jag tagit på mig fyra timmar på att ta mig ur mjukiskläder och och trötthetsslappet för ta mig till stan för några ärenden. jag har grämt mig över att inte få tag på en klipptid då jag vill ha den och försökt få alla kläder att rymmas i garderoben. ikväll blir det tidig kväll eftersom jobbdagen börjar nollsju nollnoll imorgon, fyrtiofem minuters tunnelbana bort. imorgon tänkte jag sitta hemma och nöta soffan framför melodifestivalen medan min kombo drar på stan för att dricka drinkar. förhoppningsvis vill nån komma och hålla mig sällskap. nåväl, nu ska jag traska tio minuter genom skogen för att ta mig till tunnelbanan. hej!

Kommentarer
Postat av: fanny

oj, jag fattade inte riktigt att du skulle flytta såhär snabbt.. har iofs läst om flyttpackning nu när jag tänker efter men. har inte riktigt haft tid att ta in känner jag, har varit lite mycket ett tag nu.. menmen - hoppas att du trivs i nya nu då!

2009-02-06 @ 15:30:51
Postat av: Kristian

skönt att du är tillbaks online ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback