vad ska jag med värdighet när jag kan ha det bra

mycket uppdateringar blir det nu.. jag har tjatat tidigare. men seriöst! emil jensen, vilken man! nu har jag i och för sig snöat in mig på en och samma låt. men så fort den är slut måste jag trycka på play igen. jag vet inte om det beror på att den är så totally amazing som jag inbillar mig eller om det är den där blödigheten (fan, fanny, du förstörde ordet för mig!) som gör sig påmind igen. jag vet inte om jag är otroligt törstande kärlekskrank eller om jag bara behöver en kram. anyone?

vi ska vara fria, men varför och från vem
vi ska spela svåra och aldrig längta hem
jag gör ett misstag och jag gör det med flit
jag spelar chanslös och ber dig hitta hit

och vad du än gör med mig nu
och vad du än försöker säga nu
så får du mig ändå
om du trollar bort mig långt ifrån dig
och lurar hem mig med dina sämsta tricks
så får du mig ändå
och tro att du har tröttnat på mig
ring mig sen och ångra dig igen
så får du mig ändå
för vad du än gör med mig nu
och vad du än försöker säga nu
så får du mig ändå

vem vill ha stolthet när man kan få den man vill ha?
vad ska jag med värdighet när jag kan ha det bra?
integritet vad har det nånsin gjort för mig?
och tryggheten byter jag med glädje ut mot dig

och vad du än gör med mig nu
och vad du än försöker säga nu
så får du mig ändå
om du trollar bort mig långt ifrån dig
och lurar hem mig med dina sämsta tricks
så får du mig ändå
och tro att du har tröttnat på mig
ring mig sen och ångra dig igen
så får du mig ändå
för vad du än gör med mig nu
och vad du än försöker säga nu
så får du mig ändå

för jag har bestämt mig
mina känslor leker med dig
jag har stämt dig
så din pipa dansar efter mig
och tämjt mig
tvätta rent min hjärna tills jag är fri
tills allt sjunger din melodi

och vad du än gör med mig nu
och vad du än försöker säga nu
så får du mig ändå
om du trollar bort mig långt ifrån dig
och lurar hem mig med dina sämsta tricks
så får du mig ändå
och tro att du har tröttnat på mig
ring mig sen och ångra dig igen
så får du mig ändå

blås upp mig och stick hål på mig
och blås upp och stick hål på mig igen
så får du mig ändå


Kommentarer
Postat av: saran

det är nog inte bara blödigheten för jag har också kört den där låtjäveln på repris.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback