söndag och timmarna var få

söndag eftermiddag och dagen har passerat fortare än jag hunnit med. jag vaknade inte förrän vid halv tolv då det blev sent igår. inget direkt vettigt har gjorts även om jag fick ett il vid halvfyra tiden som resulterade i garderoben organiserades och gardiner hängdes upp. jag har precis suttit på golvet en meter från tv:n och grinat ögonen ur mig till nåt förprogram för svenska hjältar. jag känner mig lagomt söndags-mellow och lite på gränsen till shaky. jag har precis spolat upp ett bad med massa skum i mitt lilla, lilla badkar och ska krypa ner och inte tänka på omvärlden för en stund. ibland känns som det enda rätta.

ps. idag har jag spelat nya upptäckten milow om och om igen. tydligen är
låten jag fastnat för en cover på nåt som är signerat 50 cent. i'm rooting for remakes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback