musiken är inte min

jag drog precis igång spela upp alla i musikmappen och möts av musik jag inte har nåt minne av att jag fått/införskaffat själv. the posies, karsh kale, aisha duo, aaron goldberg, luciana souza.. vid första låten, med the posies som var riktigt bra, tänkte jag att det var något bror hade fixat hem när han var ensam med min dator i lördags, men resten fick mig att förstå att så inte var fallet. instrumentalt, blues, spanskt, klassiskt.. jag är mycket konfunderad. vem har välsignat mig detta? som jag inte ens är särskilt förtjust i. jag fattar ingenting.
annars har jag ägnat dagen åt jobbsök. jag har gått igenom trettio sidor café- och restaurangjobb på ams.se och har insett jag numera kan beteckna mig själv som desperat. jag har även förstått att jag inte vill jobba i en bransch där man stavar biträde med två d och espresso med x. men jag antar att nöden inte har någon lag. dock hoppas jag mest på att det ska bli nåt av rasmus-tipset. jag ska hålla alla tummar jag kan.
nu ska jag försöka landa i sängen för imorgon tänkte jag ta mig till södertörn lagomt tills biblioteket öppnar. jag tillåter mig inte släppa plugget riktigt än!

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Åh tullis! Nu låter det ju så dumt. "Känna sig värdelös". Vi är ju fantastiska precis som vi är!

Men jag är alltid bara ett mail eller en fika iväg så tveka aldrig att höra av dig!



Stor kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback