helt okej dag

jag är tillbaka i stockholm efter fjorton timmar sittplats (som faktiskt inte var dödsångest och evighetsväntan utan okej komfort och många sömntimmar) och lite oväntat kände jag en hemma-känsla när tåget rullade in mot centralen. det var skönt att känna. sara var guld värd och mötte upp mig för att hjälpa mig kånka alla mina prylar hem till mitt kära abrahamsberg. nu har jag böcker i bokhyllan och skor i skohyllan. jag hann med en sväng på apoteket och ica, bestämde ikea med emma imorgon. donken-tony ringde och erbjöd mig jobb och sen fick jag min kväll uppbokad. lite nervositet är nyttigt när man kan få snacka skit i nästan tre timmar med nån man aldrig träffat. att sen avsluta kvällen med hummus och idol-repris gör det nästan okej att man vet att man måste stiga upp till föreläsning imorgonbitti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback