going home for christmas

emma har oroat mig för att det redan är platsbrist på alla flyg som ska oss hem till norrland över julen. själv hade hon betalat nästan tvåtusen pix för att säkra en familjejul. jag insåg att det inte skulle matcha min ekonomi och har vänt och vridit på hur man på bästa sätt ska lösa hemfärd utan att bli ruinerad. ska man vänta ut ungdomsbiljetter eller ska man ragga norrlänningar att samåka i en hyrbil med? nåväl, jag gjorde en snabb scanning av sas hemsida och nu är mina biljetter bokade. enligt mina uträkningar borde det funka. julafton är på en onsdag så måndag och tisdag borde vara skolfria, fredagsbiljetterna var slut så jag skarvar och gör jul redan på torsdagen. sen planerar jag ett sthlms-nyår så jag återvänder den trettionde, tidigare var inte möjligt. då var det ordnat.

UtresaFlygruttAvresaAnkomst
to 18 dec 2008 SK018
Scandinavian Airlines
Stockholm Arlanda , Terminal 4 - Luleå 19:15 20:35
Pristyp: YOUTH  Bagage: 20 kg
Måltid: Mat till försäljning
HemresaFlygruttAvresaAnkomst
ti 30 dec 2008 SK019
Scandinavian Airlines
Luleå - Stockholm Arlanda , Terminal 4 19:25 20:45
Pristyp: YOUTH  Bagage: 20 kg
Måltid: Mat till försäljning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback