torsdagstankar

jag powernap:ade precis en halvtimme och drömde konstigt. när jag vaknade kände jag mig vimmelkantig och orolig. förbannat frusen var jag också. det är jag fortfarande. strax ska jag ta mig till sats vid alviks torg för andra dagen i rad. idag hoppas jag att jag får plats på dansaerobic-passet som jag för närvarande står på väntelistan för. igår yogade jag och även om det inte var som att yoga på impuls i luleå så blev jag påmind om hur behagligt det är att få koncentrera sig på andning, lyssna på stämningsfull musik och glömma tankarna i en timme.
idag har jag häng med stina för andra dagen i rad. vi skulle utforska barkarby outlet men hamnade på ikea där vi åt lunch och provsatt lite mer soffor. att hitta en soffa till stina verkar vara ett utdraget projekt, men nu vet jag i alla fall vilken soffa min lott faller på. hem från ikea fick jag med mig två meter tyg och tre doftljus. av tygerna skulle det sys för att få timmarna att gå (jag har varit sjukt rastlös idag) men istället spelade jag betapet och pluggade min handledarbok som visst ska förhöras imorgon. jag fick förfrågan om förlängd fredags-jobbtid och kände att jag inte hade nån anledning att tacka nej. idag saknar jag mami och papi och önskar att jag kunde knäppa med fingrarna och få en kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback