true colors

björn borg har en kampanj med en redan omtalad reklam. love for all kallar de den och nåt så sensationellt som ett bögbröllop är storyn. samtidigt som jag tycker att reklamen är sjukt fin kan jag bli lite avtänd av det faktum att det blir en så stor grej och räknas som så otroligt banbrytandet när nån "leker lite" med de invanda könsrollerna i komersiellt syfte. nåväl, nu var det inte det jag skulle adressera i inlägget, utan låten som spelas i reklamen. jag har hört den innan utan att veta vem som gör den men med den gnagande känslan av att rösten är så bekant att jag borde veta. och visst var det så, ane brun gör en fantastisk version av cyndi laupers true colors. jag är nästan hänförd.
(bortse från att jag bara hittade lökiga videor på youtube)



imorgon är det dags för jobbhelg igen. öppning lördag och söndag är aldrig en hit. och imorgon är det dessutom world childrens day. ett jättebra arrangemang i sig som jag är jätteglad över att få vara engagerad i (jag ska vara en av värdinnorna imorgon!), men det kommer innebära sjukligt mycket folk och mycket att göra. men, bara bita ihop och sparka, nästa gång jag är ledig är på fredag!

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv:jo det var precis det stället jag menade. Men vi gick aldrig ut. Hade spakväll hemma istället.



Men du, maila mig vilka tider du kan nästa vecka.



Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback