åldrad för en kväll

om fyrtiofem minuter ska jag befinna mig hos sara för att påbörja pensionärskvällen. jag ska sakta förvandlas till ett alterego ungefär femtio år äldre än mig själv, med stiliga rynkor, smal mustasch, välkammat hår och halvsliskig personlighet. en sydeuropeisk åldrad man med ett namn som klingar typ, fernando. hade jag tänkt mig. om jag ska vara helt ärlig är jag inte jättepepp på kvällen. och när jag sitter här i fernandos kostymbyxor är jag lite bitter över att min kroppsbyggnad inte mer liknar en benig gammal gubbes. det är inga mensvärksbyxor direkt, phu.
jag ska jobba lite på peppet och packa ihop min resterande outfit och hoppas på att det bjuds på likörchoklad och finska pinnar hos sara. hej!

Kommentarer
Postat av: Stifflert

Va? HA HA HAAA!!! Berätta mera! Vad du skriver bra vännen. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback