she's going up to outer space

hur fin är inte låten nedan? west indian girl - sofia.
träffar rakt i hjärtat och jag lyssnar om och om igen.
if i leave and never return, light a candle and let it burn.



idag har jag och sarah kollat in marknaden i stan och jag har kommit på att det var bättre förr. att lakritsremmar och billiga väskor var mycket mer intressant när man var tretton än vad det är nu. dock är det facinerande att man nu får fjorton par strumpor för hunkan istället för fem-sex som jag kom ihåg det för ett gäng år sedan. betyder det att jag har blivit äldre fortare än jag hunnit med? vi drack istället latte och pratade bort tid på roasters. roasters kan man alltid lita på. jag kommer aldrig gå med på att roasters i piteå bytt namn. för mig finns inget nodo.
nyss blev jag glad, glad, glad av ett sms som berättade att min älskade ewy flyttar tillbaka till norrlandet igen. iih! (väldigt passande att west indian girl sjunger come home åtskilliga gånger..)
nu ska jag baka
makroner och dricka the för min onda hans. hej!

Kommentarer
Postat av: saran

haha. lite influeras du allt av de där modebloggarna du läser ;)

Postat av: anna

nu är jag inte helt säker på vad du menar.. men om du syftar till någon slags koppling mellan mitt kakbak och den där stelopererade bruttan så kan jag dementera. kakorna hade jag läst om för ett par veckor sen. att bruttan skulle nämna samma kakor handlar bara om det där som kallas sammanträffande.

2008-03-18 @ 21:34:09
URL: http://annaelite.blogg.se
Postat av: fanny

jag lider med dig och ditt halsont. jag vet hur det känns. och kan rekommendera te med myyyycket honung, aldrigaldrig någon mjölk och stor portion tålamod! på det sättet lyckades mitt gå över på knappa veckan.

2008-03-19 @ 09:21:32
URL: http://fanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback