just an ordinary shitty day

dagen påbörjades med världens värsta mensvärk. vem som helst kan ju förstå att en sån dag blir rätt shitty. hade några trevliga timmar med malin på stan men annars var det pretty much bara downhill. jag har grubblat på hur tiden tar slut på alldeles för många sätt och har haft framtidspanik deluxe! på funken som jag annars älskar varje minut av var ordinarie instruktören sjuk så istället blev vi fast med hon-som-vill-att-man-ska-upprepa-alla-övningar-trettiofem-gånger-innan-man-går-vidare och hon-som-skriker-som-att-hennes-liv-hängde-på-det-trots-att-hon-har-ett-fullt-fungerande-headset. nåväl, man kan inte få allt alla gånger.. mot slutet släntrade dock halva aerobicklassen som skulle ha salen efteråt in och agerade spontan publik med tillhörande applåder och peppskrik och det hela blev genast mycket roligare.
nu ska jag krypa ner under täcket och fortsätta läsa stieg larssons nummer två, flickan som lekte med elden. jag vet att jag är hopplöst efter, men jag är lite allergisk mot att läsa hypade böcker just när de är hypade. jag upptäcker nog det som är bra förr eller senare brukar vara min devis, godnatt!

Kommentarer
Postat av: sarah

glad påskis nu sticker jag för att omslutas av permafrost!

PUSS

2008-03-20 @ 08:34:50
Postat av: fanny

haha, jag har inte ens kommit i närheten av stiegs böcker än. och nu blev jag oförklarligt opepp när jag läste att den fjärde boken aldrig kommer att avslutas och ges ut. (jag vet ju inte om man kommer känna behovet av den efter tredje, men ändå. tråkigt att sätta sig i den sitsen!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback