i don't want the world to see me, cause i don't think that they'll understand

jag spenderade kvällen med mor och far framför let's dance. dansarna fick finala med att dansa wienervals till goo goo dolls - iris. jag får alltid gåshud på armarna och vill gråta när jag hör den låten. den betydde så mycket under en period då så mycket var upp och ner. den har alltid fått mig att tänka på människor som betyder mycket för mig. och när b-kändisparen valsade runt där på studiodansgolvet tänkte jag på en person som travade in i mitt liv för inte så länge sedan men som ändå har lyckats att göra ett stort ljust avtryck. det är jag tacksam för, sarah.


Kommentarer
Postat av: saran

det där är nog vår generations låt tror jag. säg den som inte legat och grinat till den på tonårsrummet, vojvoj! tokigt fin.

Postat av: anna

det tror jag med. men mitt huvud hävdar ändå bestämt att det är MIN låt. haha. jag menar, bara titeln, hallååå!

2008-03-15 @ 12:16:12
URL: http://annaelite.blogg.se
Postat av: saran

nej, det är min låt! din mamma är min mamma. eh! ska vi slåss?

2008-03-15 @ 12:42:43
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback