pite-pepp

jag vaknade med känslan att detta skulle bli en riktigt dålig dag. det var sjukdomskänningar när jag vaknade, dåligt jävla väder och irritation direkt jag kom till jobbet. det var stendött på kundfronten och kvavt och varmt och äckligt i butiken. jag bakade mig trött för att slippa det där irriterande och lagom till lunchlådan vid två ringde emma och bjöd på middag. kanske dagens första uppriktiga leende. när jag kom hem fann jag sara-kommentar till mitt opeppade blogginlägg från imorse och hon påminde mig om något jag ju vetat om men kanske inte riktigt varit medveten om sådär fullt ut. i helgen får du ju umgås med dina BÄSTA brudar! jomenvisst är det så. ledighet och mini reunion och ankars och pdol för hela slanten. sommarens kanske bästa helg väntar tror jag minsann. sol utlovas dessutom! happy day!


Kommentarer
Postat av: fanny

bra anna! det är så det ska låta! jag har också precis insett att det är pite-helg i helgen! och jag ser fram emot det! vi ses imorgon! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback