resfeber

jag har precis spenderat drygt en timme med min brors vän robert och jetweb. jetweb skulle fixa billiga flygbiljetter som skulle ta oss till bror och tillhörande flickvän i usa. när vi väl hade enats om bolag, tider och datum, och börjat bokningsprocessen kom vi på att vi bara halvokej:at med lillebror exakt de datum vi hade tänkt oss. antagligen skulle det inte vara några problem, men man vill liksom göra det glasklart innan man slänger ut ett gäng tusenlappar på en resa till landet långt bort i väst. eftersom det är näst intill omöjligt att få tag på lillebror på annat sätt än vi msn (don't call me, i will call you är hans haltande devis. den funkar sådär) så avvaktade vi lite till. jag vet inte hur mycket till mans ka våga avvakta med tanke på att det helt plötsligt är meningen att vi ska åka den åttonde februari (ja, jag vet att det är nästa fredag). jag får gråa hår av att inte ha full hundraprocentig kontroll över vad som ska göras, när det ska göras och hur det ska göras. för att inte tala om vad det ska kosta.
nåväl, efter att ha svurit en mindre ramsa efter att robert åkt hem började jag fundera över vilken otroligt resglad vår jag kommer att ha. vad sägs om:


när: 7 - 17 februari (om allt går som vi vill)
var: vail, colorado, usa
med: robert
vad: träffa lillebror och maria, åka skidor, shoppa, leka amerikan, förundras över lyx, äta god mat och god glass

när: 5 - 9 mars
var: london, england
med: mig själv
vad: träffa anna! våldgästa anna, se tegan&sara, festa, shoppa (camden market, i love you!), dricka starbuck's kaffe

när: 5 - 12 maj
var: zaporizhzia, ukraina
med: fanny, sara, emma, josefine och helena
vad: fixa ex-jobb, förundras över kultur, fira födelsedag

när: så fort lp4 är över ~ 5 - 12 juni
var: charter wherever, grekland
med: mina bästa pitepeople?
vad: fira att vi klarat av ex-jobb alt. treårig högskoleutbildning/har kul tillsammans/vill göra en kul grej

Kommentarer
Postat av: saran

bara datumen 5-12 juni är ju galna! då är jag faktiskt på mitt bästa ställe i världen.

Postat av: fanny

jag är tokigt pepp på charter =) och det låter som att jag kommer vara massa avundsjuk på dig och dina resor i vår!

2008-01-31 @ 11:45:50
URL: http://fanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback