en sån dag

har spenderat större delen av dagen i sängen. det var en sån dag. jag behövde verkligen värme under täcket och lugn. gårdagens funkpass (förbannat så roligt det var btw!) kändes i kroppen som en odefinerbar värk. inte som svidande träningsvärk, utan enbart som varmt ömmande. jag måste nog unna mig massage.
jag ägnat mig åt  L word säsong fyra. äntligen har jag engagerat mig nog att fixa hem den. trots att det är så grymt tillrättalagt så kan jag inte låta bli att älska den serien. den ger kittel i magen och närhetslängtan.
kvällen bjöd på yoga och än en gång fick jag känna den behagliga känslan sprida sig i kroppen. jag tror jag börjar gilla den där "flumträningen". att yoga i föredetta bibliotekets gamla lässal med höga fönster och snidade pelare och tända ljus är nog ett bra recept för välmåendet.

Kommentarer
Postat av: fanny

det låter skönt!
själv tränade jag livet ur mig igår på spinning+boxning. jäklar alltså!
men jag saknar korpen ändå.. det enda som saknas där är boxning!

2008-02-01 @ 10:57:06
Postat av: jossan

hej anna. hittat mig hit. :)
vad roligt att höra att du "fallit" för yoga. det är min andningspause och energikick!
härligt med så mga resor i sikte. trevlig resa!!

2008-02-01 @ 11:46:00
Postat av: Mikaeltomine

Wonderful site. Please continue this great public service.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback