ett, tu, tre

ocensurerad ärlighet del ett:
ja. jag tycker att det är olustigt att något som berövats mig ska finnas kvar att inkräkta på mitt revir.
ja. jag tycker att det är trist att det känns som att de som borde välja min sida inte verkar göra det. trots att det egentligen inte finns nån sida att välja.
ja. jag tycker att det är fånigt och dumt att jag inte vågar säga precis hur jag känner.
och ja. jag tycker att det är oerhört frustrerande att mitt främsta ventilationshål de senaste månaderna nu befinner sig i en helt annan del av sverige.

jag skippade träning idag och känner mig skyldig. jag tror det börjar växa fram ett litet fel inom mig.

Kommentarer
Postat av: kristin

du kan ventilera med mig...om jag duger...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback