tack tomten!

tomten var ruskigt snäll i år. förutom att han fixade ett nytt stavmixer-kit (eftersom min bugetvariant från jula pajade nångång under pitetiden), önskade plåtlådan för plåster och dyligt, gosiga sockar och löfte om en hemmastickad kofta fick jag två klappar som slog alla rekord. en alldeles egen nikon d80 och eftertraktade testbildsklockan. jag var over the moon och skämdes inte ens ett dugg åt att jag därmed hyllade konsumtionen. (all cred och tacksamhet går såklart egentligen till världens bästa mami och papi och inte till tomten)




other than that vill jag bara säga att norrland är alldeles fabulous och jag känner ett lugn jag inte känt på flera månader. visst vill jag tillbaka till fjollträsk, men jag längtar inte riktigt än. och så vill jag dementera alla rykten om att jag skulle ha haft en dålig juldag. för det hade jag inte. det var en mycket trevlig utgång. om man bortser från.. ja, allt det där. jag hade bara en av kvällens irritationstoppar just när jag författade nattens blogginlägg just innan sänggående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback