sista norrlandskvällen för i år

idag har vi lyssnat på oh laura på jobbet. hela dagen. jag kom på att de är riktigt bra. därför har jag youtube:at oh laura nu på kvällen. oh laura blev en ny artist som blev en ny artist och så höll jag på. och hittade nya fina låtar om vartannat. jag tycker om youtube! tillslut hittade jag beautiful av meshell ndegeocello. jag vet att jag har hört den nångång i nåt sammanhang. kanske en film. hursom, den är hur fin som helst och jag körde repeat. det gav fin kvällsstämming.
förutom att youtube:a fin musik har jag organiserat min packning för att undvika panik imorgon. antagligen kommer paniken dyka upp ändå, men jag har försökt minimera risken i alla fall. jag har även lagat mat med mamma, hängt med bror och pratat och skrattat med finaste karin. hon är bra, och klok, och hon gör mig glad.
jag har förlikat mig, och gjort mig vän med det faktum att jag ska lämna norrlandet imorgon och nu funderar jag på om jag ska hinna med ett sista bastubad innan sthlm eller om jag ska försöka somna i lite vettigare tid än de senaste kvällarna. om tjugofyra timmar är jag i abbeberg igen och om sisådär fyrtio är det nyårsgalej i tumba. kanske är det en bra idé att vara utvilad.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är med i Lost And Delirious :)

2008-12-30 @ 09:09:08
Postat av: Stifflert

Det där är en av mina favoritlåtar. Måste ha spelat den för dig. Den där rösten alltså...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback