winnerbäck x4

helvetes bajs! förlåt mitt omogna språkbruk men ibland händer bra saker och man satans arg för att de händer. nu nyss, när jag precis skulle säga godnatt skickar sara en länk som berättar att winnerbäck ska göra fyra spelningar på hultsfred till sommaren. min första tanke är vi måste dit! min andra tanke är åh, herregud! och hjälp! vi kommer vara kärringarna på hultsfred! min tredje tanke var pengaångest! för att få se alla spelningar måste man ha en specialbiljett. den finns i sexhundra exemplar och släpps om en vecka. den kostar fjortonhundra pix. jag har knappa tre tusen att överleva på. DET KOMMER INTE ATT GÅ! som sagt, helvetes bajs. imorgon ska jag vinna på triss. men först ska jag jobba. och sova var det.. godnatt. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback