sammanfattning

- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
jag gör ofta saker jag aldrig gjort förr.

- höll du några av dina nyårslöften?
jag satte inte upp några nyårslöften.

- dog någon som stod dig nära?
nej.

- vilka länder besökte du?
usa, england och ukraina.

- är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
någon att hålla i handen. men det saknade jag iofs inte 2008.

- vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
examensdagen 5 juni, coldplay 17 september och massa fler datum..

- vad var din största framgång 2008?
måste kanske säga avklarad kandidatexamen.

- största misstaget?
försöket till statsvetenskapsplugg.

- har du varit sjuk eller skadat dig?
nej.

- bästa köpet?
coldplay-biljetten tror jag bannemej.

- vad spenderade du mest pengar på?
kläder säkert. om man bortser från hyror och räkningar.

- gjorde någonting dig riktigt glad?
vail-resan, london-resan, slutspurten i piteå, sthlmsflytten, lasse i lindköping, coldplay i globen, det glada beskedet jag fick första dagarna i december, att komma hem till norrland och fira jul, osv..

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
viva la vida, i kissed a girl, all summer long..

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare tror jag.

- vad önskar du att du gjort mer?
upplevt mer, sökt fler jobb, tjänat mer pengar.

- hur tillbringade du julen?
med familjen.

- blev du kär i år?
jag blir kär i nya saker hela tiden.

- hur många förhållanden?
inga.

- favoritprogram på tv?
dåligt med flitigt sedda tv-program, men berg flyttar in var en höjdare.

- bästa boken du läste i år?
män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden (luftslottet som sprängdes ska precis påbörjas)

- största musikaliska upptäckten?
northern state, emil jensen, city and colour, markus krunegård..

- något du önskade dig och fick?
rent materiellt, ja.

- vad gjorde du på din födelsedag 2008?
gjorde stan i kiev, intervjuade en hotad journalist och åt middag på tgi fridays.

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
säkert många saker, men jag är nöjd.

- hur skulle du beskriva din stil år 2008?
som min stil 2007.

- vad fick dig att må bra?
vännerna, familjen, sista tiden i pite, flytten till stockholm.

- vem saknade du?
första halvan av året vännerna som fanns i storstaden, andra halvan av året familjen.

- de bästa nya människorna du träffade?
karin, de nya bekantskaperna i sthlm, folket på jobbet.

- årets sötaste?
många.

- årets hetaste?
många.

- årets största kärlek?
stockholm.

- årets besvikelse?
jobbavsaknaden.

- årets bästa?
usa-resan.

- årets snällaste?
mina föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback