en vecka till norrland

det finns sämre sätt att spendera en torsdagkväll på, än att fika vid medis med stina och fanny. då får man skratta och reda ut saker, berätta sjuka historier och fundera på om det var grammatik eller geografi man var dålig på. sen kan man sätta sig på tunnelbanan, sucka åt överförfriskade medelålderstanter påväg hem från en personalfest och känna sig lite ensam igen. komma på att jag åker norrut på torsdag, fundera på hur alla julklappar ska hinna inhandlas och lägga ihop ett plus ett och få det till femton.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Ville bara förtydliga att jag såklart inte menade dig när jag dissade anonyma som kommenterar. Du var ju inte anonym. Kul att du läser min blogg :)

Kram

Postat av: Alina

Härlig blogg:)

2008-12-13 @ 20:20:31
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback