nytt bo

åh! helt plötsligt blev det massa tankar som skulle trängas i huvudet på samma gång. bostadstankar. och nu måste jag fundera och planera. och snabbt ska det gå. ångest! eftersom malin har en lägenhet som behöver en rumskamrat på kroken försökte jag upplysa mig om hur stockholmshem ställde sig till att hyra ut ytterligare ett år efter september då kontraktet jag har nu går ut. jag fick inget svar utan blev bara ombedd att be förstahanshyresgästen att höra av sig. och när jag gjorde det så berättade denne att han kanske, eventuellt vill flytta hem i september. jaha? ska jag flytta nu blev min första tanke. följt av hundra till. positiva och negativa. fördelar och nackdelar. jag har varit så inställd på att bo här till och med sommaren 2010 att jag inte direkt övervägde att flytta till den där lägenheten i svedmyra som jag var och kikade på i torsdags. lägg då till att det är så attans jobbigt att flytta. men nu är förutsättningarna annorlunda och jag känner mig faktiskt pepp på att bli kombo. har till och med planerat hur vi ska matcha våra möblemang och tänkt på att det skulle vara trevligt att ha någon att laga middag med. imorgon eller på onsdag ska det vara bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback