torsdagstråkigt

klockan är inte ens nio, jag är ledig imorgon, och ändå funderar jag på om man kanske skulle krypa ner under täcket. för jag är så sjukt uttråkad! jag har jobbat veckans alla dagar hittills och har därför mest varit inställd på äta-sova-jobba.. ja, ni vet. det där med socialt liv har jag liksom ställt åt sidan (om man bortser från sats med emma igår). idag, när jag slutade jobbet kände jag helt rejäl släng av socialt behov. ett behov av att hänga och snacka skit, fika eller dricka öl. inte sitta hemma i lägenheten som fortfarande är kall med fötterna nedstuckna i tofflorna och en filt om axlarna. men när jag går igenom listan av vänner i huvudet finns det just nu ingen som är ledig eller tillgänglig för lite häng. en timmes tripp tur och retur svedmyra för att kolla på en lägenhet (som kanske, kanske eventuellt skulle kunna utgöra bostad för mig om stockholms hem är griniga imorgon när jag ringer och kräver frågestund) med anders och hans jobbarkompis blev den enda action jag fick den här kvällen. det är ju så man blir deprimerad.
men imorgon då? vad gör ni? jag är ledig och behöver social stimulans!

Kommentarer
Postat av: saran

"men när jag går igenom listan av vänner i huvudet finns det just nu ingen som är ledig eller tillgänglig för lite häng."



nähädu?

Postat av: anna

men hallååå! du skulle ju träffa åsa och nån du inte träffat på flera år.. det stod på din bloooogg!

2008-12-05 @ 09:53:55
URL: http://annaelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback