beslut

idag har jag bestämt mig för att flytta. jag har bestämt mig för att kombo-grejen kan bli trevlig och det blir kul att testa nåt nytt. jag har även bestämt att sara ska få boka en coldplay-biljett åt mig när de släpps på torsdag trots att jag har löjligt lite pengar. antagligen går jag sönder den tjugoandra augusti annars. jag bestämde mig dessutom för att unna mig en svart blus (jag känner mig alltid som värsta kärringen när jag uttalar ordet blus) med körsbärsmönster till morgondagens personalfest för diverse hm-rabatter. slutligen borde jag bestämma mig för att sova nu. imorgon jobbar jag noll sex till sexton trettio, sen ska jag åka hem och duscha och fixa mig mitt snabbaste för att infinna mig på kgb klockan sex. och då tänker jag bestämma mig för att ha en grym kväll!

Kommentarer
Postat av: fanny

roligt med flytt! och resten låter ju inte helt fel det heller.. skulle vara jobbet då.

2008-12-10 @ 11:09:00
Postat av: Stifflert

Det är ju jättebra att du ska flytta. Nu måste du ju säga upp dig och hitta ett jobb som ligger rärmre din nya bostad!

Postat av: skåne

göttans! :)

2008-12-10 @ 21:38:51
URL: http://lipsticktraces.blogg.se/
Postat av: saran

COLDPLAY!

2008-12-11 @ 09:04:40
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback