välplanerad, jag?

jag bokade precis flyg ner till sthlm. imorgon klockan fyra ska jag ha samlat ihop det allra nödvändigaste och sitta på ett plan med destination min nya hemstad. jag har alldeles för mycket att göra innan dess! jag ska packa min stora resväska, gå igenom alla kartonger och sortera vad som ska med i flyttlasset och vad som ska magasineras, jag ska tömma alla garderober på mina kläder, jag ska samla ihop alla böcker, tvätta, försöka få med mig alla mina krämer, sprayer, sminkprylar osv.. jag ska försöka ringa sthlms universitet, baka tack-kaka till rune som fixade gratis tapeter och fixa färdigt morotskakan jag bakade igår. knappa trettio timmar, hinns det?

Kommentarer
Postat av: saran

coolt! vi kanske ses på arlanda ;) jag flyger 16.30 härifrån.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback