it's easy as abc

i took the challenge!

A is for age: 24. jag har inte vant mig att säga det än, trots att jag fyllde i maj. senast i början på veckan svarade jag 23 när jag fick åldersfrågan.
B is for booze of choice:  aivy - päron, jordgubb, lime är bäst just nu.
C is for career: jag har ingen karriär än. men jag har en journalistutbildning i bagaget och ska plugga 30 poäng statsvetenskap med start nästa vecka. hösten ska bestå i jobbsökande för hela slanten.
D is for your dad's name: hardy. han är bra han, hardy bacardi.. med risk för att vara intern.
E is for essential items to bring to a party: bra sällskap! och bra musik. och goda drinkar.
F is for favourite song at the moment:
brand new - jesus christ.
G is for favourite game: frågesporter av alla de slag. schlagerspelet, hur fan visste du det? osv..
H is for home town: luleå - born and raised. piteå - de senaste tre åren. och sthlm - från och med nästa vecka.
I is for instruments you play: none. fast jag har en näsflöjt ;)
J is for jam or jelly you like: hjortron.
K is for kids: inga än och inga på ett bra tag.
L is for living arrangements: jag bor inhyst hos mina föräldrar över sommaren. jag och hela mitt bohag delar rum.
M is for mother's name: iris. finaste mamman.
N is for name of your crush: jag har crushar lite överallt.
O is for overnight hospital stays: aldrig. har knappt spenderat tid på sjukhus för egen del alls.
P is for phobias: spyor!
Q is for quotes you like:
R is for relationship that lasted the longest: jag har inga långa förhållanden bakom mig.
S is for sartorial style: jag kör på känsla, haha. bagy jeans, skjortor, t-shirts, sneakers. inte för feminint och inte för obekvämt.
T is for time you wake up: halv åtta nu när jag har jobbat. nio-tio är däremot att föredra.
U is for underwear: hipsters och enkla bh:ar. skippa spets, vaddering och gulli-gull.
V is for vegetables you love: hm, alla? favoriter är dock broccoli, spenat, rödlök, sockerärtor, är avokado en grönsak?
W is for weekend plans: vara ledig, fira att jobbsommaren är över, kanske träffa vänner och fira mami och papis tjugofemte bröllopsdag.
X is for x-rays you've had: vid tandläkarbesöken.
Y is for yummy food you make: kyckling och matvetesallad är favorit just nu.
Z is for zodiac sign: oxe, men jag är nog född i fel månad, känner inte igen mig i oxens karaktärsdrag.

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Så fint! Känns redan som jag känner dig bättre! =)



Kram på dig

Postat av: Ann

2008-08-15 @ 10:24:44
Postat av: Skåne

"Challenge". Så stavas det :P

2008-08-15 @ 10:25:47
Postat av: fanny

hardy bacardi! och schlagerspelet, ha! =)

Hoppas att du börjar få ordning på hur du ska styra upp skolstart och liknande? och skönt att höra att du har överlevt jobbsommaren! hoppas vi kan ses lite snart sen när du kommit på plats..

2008-08-15 @ 19:22:29
URL: http://fanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback