someone else to do the do

igår bokade jag en tid för klipp och färg hos en helt ny frisör. iih. det är bannemej läskigt. sen våren tvåtusenfyra har bara en frisör (med två små undantag) rört mitt hår. hon har varit allsmäktig och gjort mig hundra procent nöjd så gott som varje gång. dock fanns inte tid för mig innan flyttlasset går och jag tvingas testa nytt. med skräckblandad förtjusning ska jag infinna mig på extend den tjugosjätte augusti och jag hoppas på underverk. önskelistan säger super-blont och JAG VILL INTE SE VANLIG UT. annars är jag relativt öppen. det blir trixigt att helt plötsligt behöva förklara sin person. något som varit så självklart när jag satt mig i frysörstolen de senaste fyra åren. iiikk!

Kommentarer
Postat av: saran

inte se vanlig ut? då ska du nog köra på en råttfärgad hästsvans bara. det är det ovanligaste i el stockholmo vettu ;)

Postat av: anna

nej, nej, vettu. jag har läst blondinbellas pojkväns blogg. han har bott där nere i ett år och är därför mycket världsvan och har koll på läget. han säger att en "fixad" frisyr är en småstadsfrisyr och att det är ENKELHET som gäller där. bara att börja spara och efterapa blondinbruttan gissar jag!?

2008-08-14 @ 19:42:26
URL: http://annaelite.blogg.se/
Postat av: fanny

jaa.. och så vill du ju bli blond ju, anna! =) perfekt! börja bara blogga lite oftare så har vi fått en shysst kopia i vår vänskapskrets =)

2008-08-15 @ 19:24:56
URL: http://fanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback