not my intention

okej, ett erkännande. jag är förälskad i katy perrys i kissed a girl. och jag skäms nästan. låten är så corny och komersiellt planerad att jag blir irriterad. jag har lyssnat på katy perry långt innan alla började nynna på hur kate brudkysstes och smakade körsbärsläppgeggamoja (mannequin är amazing!). jag har hånat att i kissed a girl-låten blivit stor bland flator bara för att den råkar handla om det den handlar om. men i fredags på make out spelades den flitigt och jag kunde inte låta bli att vilja hoppa bort till dansgolvet och sjunga med. den är catchy och jag kan inte värja mig. i och för sig finns det en viss risk att jag hade tyckt det även om det var en kille som var kyssobjektet.


Kommentarer
Postat av: saran

haha, ja. det får man ju hoppas, att du skulle gilla den även om hon kysste en man. annars är ju frågan vad det är du gillar med den? jag gillar den inte iaf, jag hatar låtar som sätter sig på hjärnan som den gör. jag har nynnat på den i en vecka typ bara för att den spelades i bilen påväg till nåt jobb. galenskap!

Postat av: sara

var ju tvungen att kolla på videon nu också. otippat att hon skulle ha med en katt! :D

2008-08-11 @ 09:20:24
Postat av: chukka

det är lite mycket 'fjäsk' tycker jag, men det är ju en klämkäck låt. som inte satte sig på min hjärna som tur var...

2008-08-11 @ 11:06:55
Postat av: anna

självklart är det fjäsk, det är ju det jag menar med komersiellt planerad och det var dels därför jag var så sjukt anti. men det är bättre att erkänna än att nynna i smyg ;) jag bjuuuuder på den där va. haha, eller hur sara?!

2008-08-11 @ 18:34:04
URL: http://annaelite.blogg.se/
Postat av: saran

klart man ska bjuppa på en sån sak! haha.

2008-08-11 @ 20:10:59
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback