feber och flatsmörja

jag har bäddat ner mig i sängen för några extra minuter täcke-värme. vaknade imorse utan att känna minsta bakfylla, trots gratis vin igår. isället indikerade termometern på några tiondelars grader feber och halsen är öm för fjärde dagen i rad. det är underligt hur kroppen ställer in sig, efter tre idag är jag ledig till måndagmorgon. bäst att passa på att ta ut all sjukdom då tycker kroppen. men jag kör på chans, åker och jobbar och hoppas att det inte blir värre under dagen. för ikväll ska jag på trettioårsbaluns.
gårkvällen var trevlig men skruvad. aldrig tidigare förr har jag sett så mycket inavel och flatsmörja som igår. brudar som hånglade med halva dansgolvet, tjejslagssmål och lystna blickar. herregud. kanske var det en bra grej att det var (troligen) sista make out.

Kommentarer
Postat av: chukka

haha. jag missade inget, med andra ord?

jag hade en riktigt skön kväll i min nystädade lägenhet :)

ses ikväll!

2008-08-09 @ 08:58:05
Postat av: chukka

och, haha, jag gillar ordet 'baluns'....

2008-08-09 @ 08:58:40
Postat av: sofie

Ja herregud vilken soppa det var! Folk måste ha fått fnatt när dem plötsligt insåg att det var sista gången. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback