det som verkligen betyder nåt är det som finns inuti din kropp



idag har jag vandrat runt på stan med sara för att införskaffa vissa nödvändigheter till lägenheten. blev en tvättkorg rikare, hittade en fräck sax och köpte krokar som inte passade på min dörrkarm. det var surt. jag köpte nätverkskabel för att kunna titta på tv och vi fikade gigantiska kanelbullar på kaffekoppen. när jag kom hem vid halv fem märkte jag att jag fortfarande saknade en sladd för att göra tv-tittandet möjligt och jag surade ihop och insåg att jag skulle missa uppdrag granskning som jag hade velat se. sen dess har jag vandrat runt och planerat att packa upp de sista två kartongerna men inte kommit längre än att stirra ner på innehållet. istället har jag surfat planlöst, försökt hitta omvägar runt den obefintliga kurslitteraturen och druckit te för att dämpa halsontet. nu är klockan strax tio och jag är uttråkad som få, funderar på att sova men fasar inför nästäppan som kommer infinna sig när jag lägger mig i horisontellt läge. istället nynnar jag på ovan löjligt svängiga låt och väntar på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback