tidigt avslut

igår jobbade jag i luleå hela dagen och åkte sedan direkt till piteå för att attenda efterlängtad fest. var alldeles vinglig i kroppen när jag kom hem och det var världens kraftansträngning bara att lyfta rumpan från datastolen jag råkade hamna på när jag klivit in genom dörren. jag åtgärdade med lite mat och allt kändes mycket bättre. de tre vännerna kom över och vi hade en ytterst stillsam liten förfest där det diskuterades mycket djur och jag lärde mig poppa popcorn i kastrull. vid halv elva trillade vi över till kvarters där radio hade annordnat nån slags get togheter som fyllt den lilla lokalen till bredden. vi dansade lite, eller, ja, ganska mycket, sara och patrik droppade av och jag drack innehållet i min medhavda fjortisflaska. vi planerade utgång på kalles och jag var sjukt pepp. tills vi satte oss i taxin som skulle ta oss ner på stan. då dök det där välbekanda dunkandet i tinningarna upp och jag ville mest bara sova. jag övervägde ett "bit ihop och sparka" men kände tillslut att det som var bäst för mig just då var den mjuka sängen. jag bailade on fanny, dock med vetskapen att hon hade en hel taxibuss med vänner till förfogande och traskade hem för att mötas av ett stort glas vatten, en ipren och sängen. aahh, så skönt det var. antar att kvällar aldrig kan bli det man önskar de ska bli om man peppar för mycket.
idag gör mitt huvud ont och jag har redan, sen jag vaknade för en timme sen, hunnit sortera tvätt och byta sängkläder bara för att jag störde mig på att lakanet inte matchade. dessutom har jag sovit mig till ett ont i en axel, mycket märkligt.

Kommentarer
Postat av: sarah

du var så fiiin igår!

2008-04-20 @ 13:48:09
Postat av: Saidalice

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback