rasa då

när jag vaknade imorse kunde jag inte annat än sucka. igen. det är fan tredje gången det snöar sen april började! eller, har det vita till och med klätt marken fler gånger än så.. jag har kanske, i min uppgivenhet, tappat räkningen. jag antar att jag kan gå på och mala om klimatförändringar och det ena med det tredje, men jag nöjer mig med att konstatera att april ska vara tö och inte snö, sol och inte kyla, klarblå himmel och inte grådis. om tre veckor är det dags för valborg och då ska vi sitta ute i SOLEN och ha champangefrukost utan att frysa. så det är hög tid för töprocessen att sätta igång nu.
om en halvtimme ska vi knata genom snömodden för att delta i kårfrukosten, jag är så opigg man kan bli trots att jag somnade redan vid nio igår.. sovmorgon, anyone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback