love don't live here anymore

av en slump kom jag över kerli på youtube. en tjogoettåring från estland som låter lite som amy lee i evenescence from time to time och har en släng avril lavinge i sig när det kommer till utseendet. med tanke på hur jag känner både för evenescence och avril kan man tänka att detta torde vara en totalflopp i mina ögon. men på nåt sätt fångar hon mig. speciellt i videon till love is dead. antaligen mest för att just videon är både snygg och disturbing på samma gång.

 

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

har du hållt på eller håller du på med dans? isf vad för slags dans?:D

Postat av: Sweet 16´s blogg

ok, gör du de fortfarande?:)

2008-04-05 @ 16:25:54
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

okej, oj så du bor i england nu?:) varför ja undrar? ja för att de lite de bloggandet går ut på, prata runt me andra

2008-04-05 @ 16:38:28
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback