utan berlinbyxor

igår var brudgänget (jag, sara, fanny och kristian) på roadtrip norröver. vi cruisade igenom haparanda, gick på ikea där jag spenderade mindre pengar än jag någonsin spenderat på ikea, köpte tre par skor men betalade för två på skopunkten, åkte över gränsen för att äta pizza på trocadero som hade bytt namn och nu hette samma som en semesterort i grekland och kryssade mellan alla fina spritflaskor på alko. sen åkte vi hem till piteå igen. det var en alldeles utomordentlig dag, men vad annat kan det bli när man blandar de bästa av vänner med ikea, alko och finsk pizza?

idag vaknade jag med huvudvärk värre och mer envis än jag varit med om tidigare, det var tur att jocke hade en busy dag så vi inte kunde rapport:a idag. istället knallade jag ner till stan med fanny, patrik och pernilla där vi gick rundor i nya gallerian, letade färglada klädesplagg och fikade på wayne's. efter en stor latte var min huvudvärk helt återställd. sen knallade jag och fanny hem via ica där jag skulle hämta mitt efterlängtade caliroots-paket. gissa om jag blev ledsen när de uuunderbara byxorna inte riktigt ville låta mig andas?! nu är jag besviken och byxlös på fredag. vad ska jag nuuu ha för färglada byxor? stackars, stackars mig och dumma, dumma cheap monday (eller nåt.. nån måste jag ju få skylla på!). att jag dessutom kom hem till en brevlåda som inte heller idag innehöll winnerbäcks nya skiva gjorde mig ännu argare..
strax kommer fanny hit för att avnjuta idol till min nybakade banankaka (håll tummarna för att den är god) och varm minttu-choklad. sweet wednesday kan man säga, hej! 

Kommentarer
Postat av: Leandersonja

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback