luletorsdag

vid tio tiden drog jag och fanny till luleå med bilen som var lånad för tisdagens roadtrip, alltså mammas bil skulle tillbaka hem till mamma. vi tänkte passa på att göra luleå en sväng när vi ändå var i krokarna och det gjorde vi minsann. en heldag i höstsolen och luleåbutikerna är likamed en bra dag. vi jublade över h&m's divided-avdelning (vaaarför letade den sig inte in i piteås nya galleria?), åt som brukligt lunch på mat&prat och drack kaffe hos mina kära arbetskompisar på donken. däremellan hängde vi med sabina som fixade så jag tog mitt förnuft till fånga och bokade killerqueen-tid i god tid (något som jag brukar vara rätt dålig på). jag såg till att bli två linnen och en mössa rikare. mycket bra. klockan tre var vi nöjda och skyndade tillbaka till piteå för att hinna till studio acusticum-tv-möte. passade på att lägga upp lite grejer på kolsyra och knallade sen hem. ikväll är det tjejkväll på stan men jag vet inte om jag ens ska försöka få med mig mina vapendragare. kanske släpar jag bara med fanny på promenad och spenderar resten av kvällen i soffan framför idol. vilket fall kommer nog den här dagen summeras som BRA!
imorgon är det rapport för nästan hela slanten med jocke och sen STOLT och regnbågsfest för resten av kronan. fattar ni hur bra vår fest kommer att bli eller? vavava?
nu ska jag nog avsluta och ägna mig åt seriösa saker som middag, annars kan detta sluta varsomhelst.

en sak bör tilläggas till förra inlägget, avd. roadtrip: prima skinka. jepp, jepp!

Kommentarer
Postat av: Kristian

Ja precis... Fast det ska vara.
Prima skinka, jepp jepp. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback