trevliga torsdag

malle och malin stannade i stan en sväng på sin väg upp till luleå. det blev lunch på wayne's innan malin drog vidare och jag vallade malle på stan. det provades massa byxor för malles del och jag lyckades inhandla både en väska på carlings och ett halsband på gina. när klockan hade närmat sig fyra och vi hade köpt varsitt rosa band på apoteket drog även malle vidare och jag trampade hem. imorgon ska nico fota mig och lillebror till något som kommer bli alldeles storslaget. sen puttrar vi mot luleå som i helgen ska bjuda på familjemiddag, bio, jobb och förhoppningsvis ewy-häng. jag ska känna mig hemma i nya huset (kommer nog föralltid heta nya huset när jag pratar om det) och låtsas att det är min komma bort.-helg som jag behöver.. dessutom ska jag fantisera om vad jag ska göra med alla fina slantar jag lyckas skrapa ihop med mina monsterpass.
btw, youtube är som bekant en av mina bästa vänner, idag fick jag ännu ett
gåshudsmoment. fan, jag kan bli arg på alla dessa människor som är så jäkla talanted.

Kommentarer
Postat av: Miodiolive

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback