segstartad torsdag

jag vaknade med huvudvärk efter alldeles för många timmar sömn, men insåg att det inte var nån ide att sova mer, så jag steg upp och sorterade tvätt. nu snurrar alla mina fyra maskiner i varsin torktumlare och jag funderar på om jag borde ta tag i allt det där jag sa att jag skulle göra idag. hursomhelst, tills dess anammar jag saras fria ord och gör något meningslöst i några minuter.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där?
"ilanos, en Agramont, en Ramada. Eller, nåt liknade, jag såg.." (hejbaberiba av gunnar a hellström)

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
vägg typ direkt.

Vad var det senaste du såg på tv?
middagstipset på tv4 morgon.

Utan att se efter gissa vad klockan är:
elva fyrtiotvå.
rätt svar: elva fyrtiosex.

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
kent - columbus.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
för en halvtimme sen, gick från tvättstugan.

Vad tittade du på innan du började svara på den här?
youtube:ade en låt jag blev påmind om igår.

Vad har du på dig?
svarta mjukisbyxor och grå munkjacka.
 
Drömde du om någonting inatt?
jag drömde, men minns inte vad.

När skrattade du senast?

när jag såg den lilla, lilla bilden på nya roland och roland.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
en spegel och en tavla med foton.


Vilken var den senaste filmen du såg?
såg ytterst lite wedding singer igår. hel film: the prusiut of happiness med ewy när jag var i luleå förrförra helgen.

Om du nu blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
typ alla fina lägenheter jag såg i dn bostad igår. och så skulle jag shoppa mig redlös.

Berätta något om dig som folk inte visste
jag älskar att få småsaker gratis, typ prov på hudkrämer i tidningar osv.

Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de vara?
jag skulle nog ge mig själv de bästa möjliga förutsättningarna. men såhär öppet i bloggen skulle jag nog dra till med nåt i fröken sverige-stil.

Tycker du om att dansa?
jo. jag freestajlar när jag är full. och om jag får en stängd dörr på typ gymmet kan jag tom dansa nykter.

Vad tycker du om Geogre Bush?
usch för bush.

Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
om jag får barn så har jag både pojk- och flicknamn kirrat. men jag passar mig för stöldrisken.

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
ehm.. välkommen?

Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
jag vill inte ens spekulera om det är fyra personer som läser, så: avgör själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback