oh onsdag!

idag har jag vaknat tidigt, insett att jag är så gott som ledig från skola i över en vecka, läst artiklarna jag ska opponera på, fixat mig, gått på kolsyra-möte, fikat på kåren bara för att det var ROLANDS SISTA DAG (åh, som han kommer saknas!), kuskat runt på backcity (ja, det heter ju så) med sara, köpt massa billiga saker på två av stans bästa affärer, kämpat hem på cykeln, ätit billig soppa som var god, diskat bort mitt diskberg, försökt sova en stund trots att jag insåg att jag inte var trött, äntligen fått i mitt lysrör, bättrat på mascaran och nu har jag åtta minuter att fördriva innan vi ska samlas utanför för att knalla ner på stan och äta thai. rätt bra dag kan man säga! oh happy day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback